
Institut Torre Vicens
ESO
BATXILLERAT
CICLES FORMATIUS SANITAT
CICLES FORMATIUS IMATGE PERSONAL
CICLES FORMATIUS EDIFICACIÓ
INICI DE CURS 2025-26
1r ESO
DILLUNS 8 SETEMBRE8:25 h. Accés al centre per la PORTA PRINCIPAL
Acte de benvinguda a la Sala Polivalent per part de la direcció, coordinadors/es i tutor/es
2n, 3r i 4t ESO
DILLUNS 8 SETEMBRE8:25 h. Accés al centre per la PORTA 2 (gimnàs)
Acte de benvinguda al Gimnàs per part de la direcció, coordinadors/es i tutor/es
BATXILLERAT
DIVENDRES 12 SETEMBRE9.30 h. Accés al centre per la PORTA 2 (gimnàs)
Acte benvinguda a la Sala Polivalent per part de la direcció, coordinadora i tutores
2n curs FP GM i GS
DIVENDRES 12 SETEMBRE9.30 h. Accés al centre per la PORTA PRINCIPAL
Tutoria d’inici de curs a les aules de referència de cada grup.
1r curs FP Grau mitjà
DIVENDRES 12 SETEMBRE10.30 h. Accés al centre per la PORTA 2 (gimnàs)
Acte de benvinguda al Gimnàs per part de la direcció, coordinadors/es i tutor/es.
Tot seguit Tutoria inici de curs amb els/les tutor/es a l’aula de referència.
1r curs FP Grau Superior i CE Cultius Cel·lulars
DIVENDRES 12 SETEMBRE
12.00h. Accés al centre per la PORTA 2 (gimnàs)
Acte de benvinguda al Gimnàs per part de la direcció, coordinadors/es i tutor/es.
Tot seguit Tutoria inici de curs amb els/les tutor/es a l’aula de referència.
PFI 1r i 2n
DIVENDRES 12 SETEMBRE
10.00h. Accés al centre per la PORTA PRINCIPAL
Acte de benvinguda i tutoria inici de curs amb els/les tutor/es a l’aula de referència.
“Desconnecta, respira i gaudeix: l’estiu t’espera!”
Ens retrobem l’1 de setembre!
ESPAI ALUMNAT
ESPAI PROFESSORAT
ESPAI FAMILIA
Això és el que passa al nostre Instagram
🎓✨ Divendres vam celebrar la graduació i el final d’etapa de l’alumnat de 4t d’ESO
Una tarda molt especial per acomiadar una etapa plena d’aprenentatges, experiències, amistats, reptes superats i molts records compartits.
La graduació és molt més que un acte: és un moment per mirar enrere i veure tot el camí recorregut, recordar moments viscuts al centre i començar a mirar amb il·lusió cap als nous reptes que vindran.
Volem felicitar tot l’alumnat per arribar fins aquí i desitjar-vos molta sort en la nova etapa que ara comenceu. Continueu creixent, descobrint i construint el vostre futur amb confiança i amb tot allò que us emporteu d’aquests anys al Torre Vicens. 💙
També volem fer una felicitació molt especial a en Marc Daniel Libeg i en David Mínguez Romero, que han aconseguit l’excel·lència acadèmica amb empat en la qualificació final de l’ESO. 👏✨
La vostra destresa, constància, esforç i capacitat de superació us han acompanyat fins a assolir aquest reconeixement tan merescut. Estem molt orgullosos del vostre recorregut i us desitgem que continueu avançant amb la mateixa il·lusió i dedicació en tot allò que us proposeu.
Gràcies també a les famílies i al professorat per acompanyar-los durant aquest camí.
Us deixem un recull d’imatges d’una tarda que recordarem amb molta estima. 📸✨
#instorrevicens#graduacio4teso#finaldetapa#nouscamins
Juny 22
🚀🥚 Repte STEAM superat: Salvem l’ou!
Ahir vam celebrar el nostre repte STEAM “Salvem l’ou”, una activitat que ja us havíem presentat i que finalment va posar a prova tota la creativitat, enginy i capacitat de resolució de problemes del nostre alumnat. 💡🔧
Al llarg de la jornada, equips de tots els cursos de l’ESO van dissenyar i construir sistemes de protecció amb un objectiu molt clar: aconseguir que un ou, llançat des d’una alçada aproximada de 3 metres, arribés a terra sense trencar-se 🥚⬇️
Vam veure propostes de tot tipus, amb materials senzills però amb idees molt elaborades darrere: estructures amortidores, sistemes de suspensió, proteccions creatives i solucions molt innovadores.
Més enllà del resultat final, el més important va ser veure l’alumnat experimentar, provar, equivocar-se, millorar i treballar en equip, aplicant coneixements de ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques de manera pràctica.
Enhorabona a tots els equips participants per acceptar el repte i per demostrar que aprendre també és crear, investigar i atrevir-se a provar! 👏✨
Us deixem un recull d’imatges i vídeos de la jornada! 📸
#instorrevicens #steam#salvemlou#projecte3rtrimestre#enginy
Juny 19
🌍🔥💧🌬️ Avui hem celebrat la Fira del projecte “Els Quatre Elements”
Després de setmanes de treball, investigació, creació i moltes experiències compartides, avui hem tancat el projecte del 3r trimestre amb una fira d’exposició dels productes finals elaborats per l’alumnat.
Durant la jornada, hem pogut descobrir el resultat de tot el procés viscut al voltant dels quatre elements: terra, aigua, aire i foc. Cada grup ha presentat els seus treballs, mostrant no només els productes creats sinó també tot el coneixement, les preguntes, les reflexions i els aprenentatges que hi ha al darrere. 💡
Ha estat una oportunitat per compartir, explicar, observar i aprendre els uns dels altres, convertint el centre en un espai viu de divulgació, creativitat i treball en equip.
Enhorabona a tot l’alumnat i professorat implicat per fer possible una jornada tan especial i per demostrar que aprendre també és crear, experimentar i compartir. 👏✨
Us deixem un recull d’imatges de la fira! 📸
#instorrevicens#elsquatreelements#aprendrefent#projectecreatiu
Juny 18
🌊☀️ Sortida a Coma-ruga – 1r d’ESO 🏖️🚴♀️
Ahir 16 de juny, l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Torre Vicens va gaudir d’una fantàstica jornada a Coma-ruga. 😄✨
Va ser una sortida de caire lúdic que va combinar diversió, esport i activitats nàutiques, tot fomentant el treball en equip, la convivència i el contacte amb la natura. 🌿🤝🌊
Entre rialles, reptes i moments compartits, els nois i noies van poder gaudir d’una experiència enriquidora per tancar el curs de la millor manera possible. 🏄♂️🏐☀️
#instorrevicens#comaruga#convivència#esportinatura #activitatsnàutiques
Juny 17
🎓🤝 Tancant una experiència que suma
Els 25 alumnes de l’Institut Torre Vicens que aquest curs han participat en el projecte de Mentoria Socioeducativa dins del Pla Educatiu d’Entorn van gaudir, el passat dijous dia 11, de la jornada de cloenda celebrada a la Sala Jaume Magre de Lleida.
Durant l’acte, l’alumnat va rebre un diploma de reconeixement per la seva participació i implicació al llarg del projecte, compartint aquest moment tan especial amb els seus mentors i mentores i les seves famílies. 💙
Una experiència que va molt més enllà de l’acompanyament acadèmic: un espai per créixer, compartir, guanyar confiança i construir nous vincles.
Enhorabona a tot l’alumnat participant i gràcies a totes les persones que ho han fet possible! 👏✨
#instorrevicens#mentoriasocioeducativa#plaeducatiudentorn#eduquemenvalors
Juny 13
🚁🌬️ L’aire, molt més que allò que no veiem
Avui, en el marc del projecte del tercer trimestre “Els quatre elements”, l’alumnat de 4t d’ESO que està treballant l’element aire ha tingut la sort de comptar amb una xerrada molt especial a càrrec d’un dels nostres companys del Departament de Tecnologia i pilot d’helicòpter, en Ferran.
Durant la sessió, ens ha apropat al món del vol en helicòpter, explicant-nos com les propietats i les condicions de l’aire influeixen directament en la possibilitat de volar. Hem descobert el funcionament d’aparells de mesura com l’altímetre, el balòmetre, diferents magnituds utilitzades en aeronàutica, el paper dels rotors i com factors com la temperatura o les condicions atmosfèriques afecten el comportament de l’aire i el rendiment del vol.
També hem pogut conèixer una mica més l’ofici de pilot d’helicòpter i les seves aplicacions en àmbits tan importants com l’extinció d’incendis o el rescat de persones i animals.
La xerrada ens ha servit també per reflexionar sobre la nostra responsabilitat amb l’entorn: la importància de cuidar els espais naturals, prevenir els incendis forestals i entendre que moltes vegades petites accions, com abandonar residus a la natura, poden tenir grans conseqüències. 🌍🔥
Perquè conèixer el nostre entorn és també aprendre a cuidar-lo i deixar la natura sempre millor de com ens l’hem trobada.
Gràcies, Ferran, per compartir coneixement, experiència i consciència amb el nostre alumnat! 👏✨
#instorrevicens#elsquatreelements#steam#sostenibilitat#prevenció
Juny 12
- Anatomia patològica i citodiagnòstic
- Audiologia protètica
- Cultius cel·lulars
- Cures auxiliars d’infermeria
- Dietètica i nutrició
- Documentació i administració sanitàries
- Emergències sanitàries
- Farmàcia i parafarmàcia
- Higiene bucodental
- Imatge per al diagnòstic i medicina nuclear
- Laboratori clínic i biomèdic
