ESPAI ALUMNAT

Aquest espai té com a finalitat ajudar i guiar als nostres alumnes en qualsevol dubte o qüestió que se’ls pugui plantejar, tant els que estiguin cursant ESO, batxillerat o un cicle formatiu de grau mitjà o superior.

A continuació podra trobar definides les eines que ofereix el centre, totes aquelles retibucions que oferim als nostres alumnes i els estudis a cursar.

ALTRES INFORMACIONS

Entrega del primer esborrany25 octubre a la Secretaria del centre fins a les 13.00h.

Entrega Treball Definitiu: 22 de novembre a la Secretaria del centre fins a les 13.00h.

PROGRAMA SALUT I ESCOLA

• Infermera: Blanca Aguarod
  • HORARI: Divendres de 12.00 a 14.30h (prèvia petició al tutor/a de l’alumnat interessat)
  • LLOC: Despatx d’Orientació