ESPAI ALUMNAT

Aquest espai té com a finalitat ajudar i guiar als nostres alumnes en qualsevol dubte o qüestió que se’ls pugui plantejar, tant els que estiguin cursant ESO, batxillerat o un cicle formatiu de grau mitjà o superior.

A continuació podra trobar definides les eines que ofereix el centre, totes aquelles retibucions que oferim als nostres alumnes i els estudis a cursar.

ALTRES INFORMACIONS

Com els joves i adolescents poden treballar les emocions en aquesta situació de confinament?

L’INS Torre Vicens i el seu Departament d’orientació us vol proposar una Guia de consells pràctics per als joves durant el confinament.

“No són les coses que em passen , els moments o les persones que donen sentit a la meva vida… Sóc JO que dona sentit a les coses que em passen, als moments i a les persones dins de la meva vida.”

PROGRAMA SALUT I ESCOLA

• Infermera: Blanca Aguarod
  • HORARI: Divendres de 12.00 a 14.30h (prèvia petició al tutor/a de l’alumnat interessat)
  • LLOC: Despatx d’Orientació