Informacions Generals FP

En aquest espai trobaràs informacions i notícies generals sobre la Formació Professional de l’INS Torre Vicens.

Per trobar informació específica de cada cicle formatiu hauràs d’anar a l’espai web del cicle formatiu que t’interessi.

Si  t’has de matricular en un dels nostres 6 cicles formatius en modalitat Dual, aquí tens tot el que has de saber!

Et farem la reunió informativa el 10 de setembre a les 12.00h. Serà de forma virtual per això et deixem el formulari per que t’hi puguis inscriure.

Al setembre t’enviarem l’enllaç a la sessió informativa.

Informació General CF Dual

Formulari inscripció sessió informativa alumnat de 1r curs CF en modalitat Dual: Aquí

Convalidacions

Curs 2021-22

Si ja t’has de matriculat en un dels nostres cicles formatius i tens una altra titulació oficial, has de saber que pots optar a algunes convalidacions.

El procediment a seguir el tens tot especificat dins de l’apartat web del teu cicle formatiu: CONVALIDACIONS

Document informatiu: aquí

Pots sol·licitar les convalidacions un cop ja estiguis matriculat/da.

• CFGM: a partir del 12 juliol
  • CFGS: a partir del 19 de juliol

Matricula semipresencial

Curs 2021-22

Si ja t’has de matriculat en un dels nostres cicles formatius i tens incompatibilitat horària per motius laborals, cura de tercers o altres situacions, el Torre Vicens t’ofereix una matricula semipresencial.

El procediment a seguir per sol·licitar-la el tens tot especificat dins de l’apartat web del teu cicle formatiu: MATRICULA SEMIPRESENCIAL

Podràs sol·licitar la matricula semipresencial a partir de l’1 de setembre un cop ja coneguis el teu horari escolar.

Sol·licitud d’informació

Pagaments de matrícula, taxes, material, activitats i sortides