EDIFICACIÓ

Informació general

El proper 2 de juny i fins el dia 8 tindrà lloc el procés de preinscripció als estudis de Formació Professional de Grau mitjà i del 10 al 17 de juny dels estudis de Formació Professional de Grau Superior. En el context actual, aquest procés es durà a terme de manera diferent a l’habitual en anys anteriors.

El Departament d’Educació, per tal de reduir riscos sanitaris, promou l’ús de la preinscripció amb suport informàtic. Amb això, s’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica del centre. En el cas del nostre centre, l’adreça electrònica és preinscripcio@iestorrevicens.cat

Telf: 973 220 033

Horari: 9:00 a 14:00 hores

La preinscripció per Cicles Formatius serà:

• CF Grau mitjà: entre el 2 i el 8 de juny
  • CF Grau Superior: entre el 10 i el 17 de juny

És realitzarà de forma TELEMÀTICA.

• Presentació sol·licituds per internet:
  • Reclamacions:
  • Resolució de reclamacions:
  • Sorteig desempat:
  • Llistes barem definitiu:
  • Assiganció d’ofici:
  • Matrícula:

Hem habilitat el següent correu electrònic perquè ens puguis enviar tota la documentació necessària: preinscripcio@iestorrevicens.cat

Atenció Telefònica al 973 22 00 33 (a partir del dia 13 de maig de 9 a 14h.)

Tota la informació del Departament d’Educació a:  Estudiar a Catalunya.

Preinscripció Telemàtica PAS a PAS

A continuació teniu unes breus instruccions per a fer la preinscripció.

En breu més informacói.

Per a més informació, consulteu Estudiar a Catalunya. (web Departament Educació)

En els graus mitjà i superior els equips docents formen en les competències professionals de cada cicle. Així mateix , les competències de l’àmbit personal i social tenen un tractament interdisciplinari, a la programació de les activitats i actuacions que formen part del Pla d’acció tutorial. En el procés d’aprenentatge es treballen les habilitats que permeten formar bons professionals.

SORTIDES PROFESSIONALS

El centre disposa d’una borsa de treball adreçada als alumnes. Les empreses que precisen de tècnics o tècnics superiors de les famílies professionals de sanitat, imatge personal o Edificació i obra civil poden adreçar-se per telèfon al centre, i l’alumnat i ex-alumnat pot accedir a les ofertes de treball de les empreses, a través dels tutors i la coordinadora de formació professional.

CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ

CICLE FORMATIU GRAU SUPERIOR

ALTRA INFORMACIÓ

El pla d’acció tutorial inclou diverses activitats de coneixement de l’alumnat, relació amb les famílies dels menors d’edat i assessorament docent i professional. Aquest pla d’orientació serveix per a acompanyar l’alumnat en el seu desenvolupament formatiu i professional.

Amb el títol de Tècnic de grau mitjà es pot accedir als cicles formatius de grau superior, preferentment després d’haver cursat el Curs de preparació per als cicles formatius de grau superior.

Amb el títol de Tècnic superior (cicles formatius de grau superior) es pot accedir als graus universitaris.

Llibres de text

Sol·licitud d’informació

Pagaments de matrícula, taxes, material, activitats i sortides

Close Menu