Com a novetat, l’Institut Torre Vicens obre un nou canal comunicatiu a la web basat en pòdcasts. Ampliant així els seus canals de difusió de la informació i activitats del centre.
Actualment, l’Institut compta amb diferents canals de comunicació, tant interns com externs, que faciliten la difusió de tota la informació de forma efectiva.
Per una banda, el centre disposa d’un butlletí trimestral en el qual s’elabora un recull de notícies, esdeveniments i altra informació rellevant que s’ha dut a terme durant el trimestre del curs. També s’efectua l’enviament d’un butlletí setmanal per informar de totes les activitats que es realitzaran al centre durant aquella setmana. A més d’un canal d’Ebando on es publiquen ofertes laborals relacionades amb els cicles que s’imparteixen. El nou apartat de la web, referent als pòdcasts, hi pot participar tant l’alumnat, com el professorat del centre. S’hi tracten diferents temes que afecten directe o indirectament a l’Institut i també compten amb la participació d’altres centres educatius de Lleida.
I, per altra banda, l’Institut difon tota la seva informació a través de diversos mitjans com poden ser les xarxes socials, notes de premsa, ràdio… Utilitzen xarxes socials com Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i TikTok, on a més de temes d’actualitat, hi consten les activitats que es fan a l’institut. També es publiquen notes de premsa tant a la seva pàgina web com a mitjans de comunicació escrita. De la mateixa manera, també es realitzen campanyes de ràdio per difondre informació d’interès per als futurs estudiants com bé poden ser la jornada de portes obertes o les preinscripcions.
Sens dubte l’Institut Torre Vicens, és centre de referència pels estudis que ofereix i per la constant actualització en els mitjans de comunicació.