JORNADES PORTES OBERTES

Descobreix el Torre Vicens des de casa!

Aquest espai ha estat creat perquè totes les famílies puguin fer un viatge virtual per tot allò en el que estem treballant i desenvolupant al Torre Vicens.

Tria l’etapa educativa que més t’interessi i descobreix com sóm i que fem.

T’esperem!!

Informació d'última hora

Preinscripcions ESO: Ajornades

El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscr​ipció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

Proves de Selectivitat: Ajornades fins al mes de juliol

El Departament d’Educació ha decidit ajornar la selectivitat fins al mes de juliol.

Us mantindrem informats mitjançant els nostres canals de comunicació de totes les novetats sobre la preinscripció. Per qualsevol dubte sol·liciteu informació aquí.

Benvolgudes famílies,

Davant la situació excepcional de tancament dels centres educatius del 13 al 27 de març, d’acord amb la Instrucció 1/2020, de 12 de març, sobre mesures preventives, de protecció i organitzatives d’aplicació als centres i serveis del Servei d’Educació de Catalunya amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2, i atès que no ens ha estat possible celebrar la Jornada de Portes Obertes i atendre-us de manera presencial, us proposem unes portes obertes virtuals. Us portem l’Institut Torre Vicens a casa, amb una presentació del nostre projecte educatiu i una selecció de videos que resumeixen com treballem el dia a dia amb el nostre alumnat d’Educació Secundària Obligatòria.

Esperem que us sigui d’utilitat i us convidem a consultar-nos qualsevol dubte mitjançant la Sol·licitud d’informació que teniu a la vostra dreta.

Comencem!

El nostre Projecte Educatiu

Clica aquí per veura la presentació del nostre projecte educatiu I aquí us podeu passejar per l’Institut i veure què hi fem.

Del Torre Vicens a casa

Acollim i acompanyem

Amb el programa TEI, de Tutoria Entre Iguals, l’alumnat de tercer i quart curs d’ESO pren part activa en l’acollida i acompanyament del nou alumnat.

Treballem la coeducació

L’alumne, part activa del seu propi procés d’aprenentatge

Del treball per projectes a l’aprenentatge basat en projectes

Projectes de centre al voltant de la Marató de TV3.

La innovació, el motor del canvi

Aprenentatges STEAM aplicats a totes les àrees amb tecnologies favorables

Aprenentatge significatiu i competencial: El món és la nostra aula!

Internacionalització, llengües estrangeres i mobilitat

Global Scholars: Un projecte en xarxa amb centres de Poland, Buffalo, Fort Lauderdale Broward, Madrid, Seul, Jacksonville i Tel Aviv.

Fomentem l’emprenedoria

Volem dones científiques, tecnòlogues i emprenedores!

Treballem la cohesió i la identitat de centre

El que fem, mes a mes

Seguiu-nos a les xarxes socials

Clica aquí i segueix-nos!!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce egestas, purus eu interdum pretium, turpis nibh tempor diam, in bibendum arcu eros sagittis orci. In hac habitasse platea dictumst.

Sol·licitud d’informació

Close Menu