Inici

El setembre de 2016, l’Institut Torre Vicens ha complert 25 anys. Aquest web s’ha fet per a commemorar l’aniversari, i hi trobareu la informació dels actes que es van programant i les activitats relacionades.

També vol ser un homenatge als milers d’alumnes i centenars de professors que han passat pel centre, un repàs de les activitats que s’han organitzat al llarg del temps i els trets que han donat caràcter al nostre centre.

Som conscients que hi haurà absències i oblits, o inexactituds…per això estem oberts als vostres suggeriments.

La imatge de fons és del dia de la inauguració del centre, el gener de 1992, amb la primera directora, Marga Roso.

La nostra història

Hem creat un espai a  “25 anys de….Història“on properament podreu trobar els inicis, els primers anys del centre, i els anys de canvis fins a l’actualitat.

La imatge del fons és una vista aèria del barri del Secà, el 1987, amb l’institut en construcció a la part superior esquerra.

Els Actes

En els subapartats d’aquesta pàgina trobareu la programació per activitats i per trimestres.

El 22 de novembre ha tingut lloc la conferència inaugural ” Conèixer l’arquitectura”, que va impartir el Sr Ramon Maria Puig i Andreu, arquitecte reconegut de les terres de Lleida i autor del projecte de l’edifici del nostre institut.

Entre les imatges que ens va mostrar, vam poder veure els plànols originals del nostre centre, i ens va descriure algunes de les solucions arquitectòniques que va utilitzar en la construcció, com les finestres de la biblioteca i els punts de llum exterior d’alguns dels passadissos, que ens van permetre conèixer millor el nostre institut.

Save

La nostra història

Hem creat un espai on properament podreu trobar els inicis, els primers anys del centre, i els anys de canvis fins a l’actualitat. Qui tingui un bon record  de la seva estada a l’institut o alguna anècdota divertida que hagi fet història ens pot enviar la seva experiència, i la publicarem. La imatge d’aquesta entrada …

Contacteu